Dåligt omen

Det senaste året har många runt omkring mig förlorat nära och kära. En farfar eller äldre personer som förlorat syskon eller vänner eller såna saker. Det har varit extremt många dödsfall senaste året. Men ingen som jag känt personligen. Vilket jag har varit extremt lättad över men jag har känt på mig att alla dom här dödsfallen nära fast ändå inte har varit ett dåligt omen på att någonting dåligt kommer hända mig eller min familj snart.

Och mycket riktigt. Ibland hatar jag att mina instinkter har rätt. Jag vet inte vad jag ska säga. Finns inte så mycket och säga just nu, iaf inte som jag vill säga här. Dom hittade honom död. Daniels kusin.

RIP Christian 1992/07/10 - 2010/07/03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0