Hej allesammans

Hur är det med er alla?
Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag antar att jag har mina perioder.

Jag är i Umeå nu på heltid. Vi får vår lägenhet 1a februari och tiden kan inte gå fort nog.
Även fastän jag tycker det är galet att det nästan är slutet på januari och
jag börjar universitet på måndag så känns det ändå som att tiden inte går tillräckligt fort.

Har dock fått tiden att gå. Har pluggat, läst en hel del kurslitteratur
och gått långa promenader med Iza, hunden.

Har räknat ut att jag har promenerat ca 9h sen förra fredagen :) Känns rätt fint faktiskt.
Blir piggare, bränner kalorier och får tid för mig själv att slappna av.

Ska gå nu, hade bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Tone

Gött! :) Promenader är bra, för både kropp och själ. ;)

2010-01-18 @ 00:59:29
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0