Hej hopp

Nu är jag här igen, undviker att plugga. Lever i förnekelse. Är inte alls idag som PM:et ska in.... yeah right. I wish.
Tänkte bara surfa omkring lite innan jag får totalångest för att jag inte gör det jag ska.
Hur är de med er??

Vet inte vad jag ska skriva.

Jo just det! Vi har fått vår nya soffa å fåtölj levererad. Soffan är en ny bäddsoffa som är riktigt skön :)
Bara att fälla ner ryggen så är det en säng!

Sen har vi också fått vår fåtölj, om ni följer serien Vänner så vet ni vilka fåtöljerna är som Joey och Chandler har.
Det är typ en sån fåtölj vi har nu, den är underbar, sitter i den hela tiden!! I love it. Så nu kan man sitta och ha många människor på besök o sitta å prata å det blir ändå inte trångt för nu har vi två soffor och en fåtölj, då behöver man inte sitta på varann i vår gamla soffa :D

Så skönt.

Ah well, ni får se när ni kommer hit ;)

Kommentarer
Postat av: Tone

Snygg soffa det där! :)



Så nu är det Baywatch-dags? ;P

2009-09-18 @ 16:05:40
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sweet! Man kanske får provsova den nästa gång då =) om ni inte har lagat luftmadrassen förståss?

2009-09-21 @ 18:03:06
Postat av: Tone

Hallå där!



Hoppas att allt har varit bra sedan vi sågs sist. Det var mycket trevligt! :)



Kramar!

2009-10-06 @ 20:53:07
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Sandra Herself

Hej :) Nej, jag håller med dej. Man kan ju inte bara chansa för att "alla alltid gör så", för det finns ju såklart undantag. Vilken finfin soffa :) Vars ska ni ha den?

2009-10-08 @ 23:22:43
URL: http://sanndraboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0