Utmanad

Hej :)
Jag har blivit utmanad av Pia att skriva 10 saker om mig själv.
Det är väl bara att börja då.

1. Jag har väldigt hett temperament ibland.
Vilket kan resultera i onödigt stora bråk om jag inte försöker hålla tillbaka.

2. Jag längtar efter att gifta mig och skaffa barn.

3. Jag är ingen storstadstjej utan drömmer om ett hus på landet.

4. Jag har ca 300 födelsemärken på min kropp.

5. Jag hatar falska människor som utnyttjar vänskapen för personlig vinning.

6. Jag har ca 15kg kvar till min målvikt.

7. Jag får inte ta körkortet.

8. Jag har ett enormt kontrollbehov och tror
ungefär att världen kommer gå under om jag inte har koll på läget.

9. Jag söker mig inom en karriär där jag tror att
jag kan göra en skillnad och förhoppningsvis förändra vårt samhälle till det bättre.

10. Bland det mest radikala saker jag gjort var att skaffa
en tatuering. Haha ett litet hjärta på vaden. Men ja.


Det var tio saker. Jag utmanar Tone och min kusin Sandra
Hade bra allihop! Stor kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha,det tyckte jag också. ;) jag hade då jävla svårt att komma på någonting att skriva! :P

2009-11-24 @ 12:41:05
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0