Lyssnar inte

Jag är så jäkla pissed just nu. Varför är det så svårt att lyssna på vad någon säger??

Det är hur ofta som helst som jag säger nånting, kanske det vore bra om vi gjorde det då för att det ska funka bäst, eller jag tror att det kommer hända, eller vi måste gå upp en viss tid för att hinna med de å de. Och han lyssnar inte. Inte någonsin. Idag bråkade vi om det, typ tredje eller fjärde gången som vi bråkar om det på bara ett par dagar. Och varje gång han ignorerar det jag säger så visar det sig senare att jag hade rätt i det jag sa.

Och han säger hela tiden att jag ska lyssna på dej, jag ska bättra mig jag lovar. Men det händer ju aldrig och vad är det då för mening?? Handlingar säger mer än tomma löften. Han ignorerar mig just nu, ligger i sovrummet och tjurar. Han vägrar prata med mig om det också. När jag tar upp det är han tyst och tjurig för att en halvtimme senare försöka krama och pussa mig och när jag inte vill det för att jag är sur så blir han bara knäpptyst och går därifrån. Det är moget beteende..

Jag kommer sova i vardagsrummet inatt. Inte fan vill jag dela säng med någon som beter sig såhär, vägrar lyssna och vägrar prata. Suck. Vi får mycket gjort när det gäller packningen iaf. Vi har 15 fulla lådor just nu. Kommer bli många fler imorgon. Ah well. Ids inte skriva nå mer nu.

Hade bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, vilken lyckost han är! :) Hoppas det gick bra för honom.



Btw, roligt att ni ska flytta till Umeå igen så man får chansen till att kanske träffa dig.

2009-11-18 @ 22:54:41
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Pia

Måste dock erkänna att jag är en smula avis på honom! :) Haha. Njeh, hade velat ha skorna i knallrosa men.. =/ äsch ba! :) ja, det tycker jag! ;D

2009-11-19 @ 18:56:54
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Pia

Precis, håller helt med dig. Visst kan Gordon komma med fula ord och så, men det är ändå på en lagom nivå där man själv kan hålla med om. Samt så är dom mer oförskämda i amerika och vågar gå till attack vilket vi i sverige inte gör, inte på samma sätt.



Hade kunnat göra det om jag inte redan hade skickat iväg dom! ;) Men annars finns dom ju att beställa. :)



Ja, den pojken hade då mig riktigt tur! Inte varje dag man får vara med om den chansen.

2009-11-20 @ 14:04:46
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0