Hej hopp!

Hej allihopa!
Idag har det varit en förhållandevis lugn dag. Vi har monterat ner garderoben, packat några fler lådor, kommer imorgon hämta bananlådor på Coop Nära så vi kan packa ännu mer. Kommer även montera ner sängen imorgon, så fr o m imorgon kommer vi sova i vardagsrummet varje natt till i jul. Det är verkligen inte så farligt som det låter. Våra bäddsoffor är supersköna! Så då kommer vi ha alla flyttlådor etc. samlade i sovrummet så slipper vi snubbla på dom för att dom är i vägen. Har även beställt några böcker från Bokus idag. Daniel tycker att jag läst för lite på sistone så vi beställde 5 olika romaner så har jag nånting att läsa ett tag :P

Har även bokat en tid hos naprapaten den 25e. Mina ryggproblem är inte nådiga. Jag har i princip haft problem med min rygg sen jag gick i 7an, så alltså 8år! Nu är det så att jag har flera olika punkter på ryggen som gör så ont. Om nån råkar peta på dessa punkter så skriker jag. Det är illa. Förhoppningsvis kan en naprapat trolla bort, eller iaf hitta vad det är som gör att jag har så ont.

Daniel har bokat tid hos tandläkaren nästa vecka. Han har haft så ont i tandköttet nu i flera dagar. Inte bra stackars pojke. :/

Till helgen kommer Jenny S på besök. Det kommer bli fint. Umgås, go mat, lite vin. Det skadar aldrig.
Vet inte vad mer jag ska skriva. Vi packar som bäst ihop lägenheten och snart kommer vi inte längre ha några foton, prydnadsgrejer och böcker på väggar och i TV-möbeln. Men det känns skönt att få det gjort. Då slipper vi stressa en vecka innan vi ska upp till Umeå. Då kan vi fokusera på att faktiskt spackla och måla det som behöver fixas till och annars bara säga ett utdraget hejdå till lägenheten.

Ska gå nu och sätta mig och se på nån serie med min kärlek. Hade bra allesammans!
Stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0