Gäsp

Hej hopp!
Jag är så trött, helt slut i huvet, ni förstår inte. Sitter å gäspar hela tiden. Jag är så trött.
Jag har haft en fin dag med många gratulationer. Bara konstigt att inte pappa &
farmor å farfar har ringt. Men det kommer väl kanske. Dagen är inte över än ju.
Sen har Daniel tydligen nån överraskning åt mig som ska komma om 30 - 60min.
Har inte den blekaste av vad det kan vara så det ska bli spännande och se vad det kan vara.
Han är ganska påhittig min man. Inte för att vi är gifta än utan för att han är en man. Inte en pojke.

Men vill iaf säga tack till alla som har gratulerat mig idag på ett eller annat sätt.
Det betyder jätte mycket verkligen. Ska sluta skriva nu. Mitt huvud håller på att explodera.
Men sköt om er allihopa!!

Stor Kram
/Födelsedagsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0