Fredag den 13e

Idag har varit en fin dag. Jag har varit på skolan och fikat med Eva, Ruth och Nanny. Åh vad jag tycker om dessa underbara tjejer. Det var fint, sen kom jag hem, käkade tacos och drack hallonsoda med min bättre hälft :)

Tror att jag ska lägga mig i soffan och läsa nu. Vet dock inte om det blir boken som jag håller på med Fångad av Hakkorset skriven av en kille som var soldat under andra världskriget och ett av de barn som blev hjärntvättad av propagandan vid väldigt ung ålder. Eller om jag ska läsa nya numret av Bamse :P Ja, jag älskar Bamse, har aldrig slutat. Tycker det är en bra tidning där man blandar roliga serier med kunskap om världen och vänskap.

Senare ikväll blir det Idol, se hur det går för alla ikväll. Och kl 22.00 så är det en helt underbar film som heter Broarna i Madison County på SVT1 som jag tycker att alla ska se. Den är så fin. Med Meryl Streep och Clint Eastwood. Fin fina grejer.
 

Hoppas ni har en fortsatt härlig fredag allihopa! Det ska jag ha i varje fall :)
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0