En regning söndagseftermiddag

Hallå, idag har jag haft en ganska full dag. Förmiddagen och tidig eftermiddag spenderade jag med att packa flyttlådor, vi har numera 9 fulla flyttlådor och det känns som att vi knappt har börjat. Sen en annan galen sak, inser ni hur mycket galgar som folk normalt har hemma utan att tänka på det?? Vi har fyllt en flyttlåda och en bananlåda bara med galgar!! Helt vansinne. Och 2flyttlådor bara med skor. Det är massvis det är ett som är säkert.

Sen under eftermiddagen så fick jag ett sms av Tones syster Elin som frågade om jag ville ses över en fika. Så då blev det så. Vi träffades vid slussen och hittade ett fik som faktiskt hade lediga platser :o) Där satt vi och pratade i ca 1,5h och hon bjöd mig på te och en croissant, det var mycket fint. Sen gick vi på promenad i ca 1h, har inte varit på så lång promenad sen vi flyttade hit förövrigt. Det var väldigt skönt att röra sig och vara ute i friska luften. Även fast det varit regnigt idag så var det skönt promenad väder. Det är som att luften blir friskare efter en ordentlig regnskur. Men ni må tro att jag har känningar i benen nu. Är ju inte van att gå så långt längre. Men det är bara bra. Det kommer bli lättare sen med såna här promenader :)

Men jag ska sluta nu. Ska gå och käka middag. Makaroner med kycklinggryta, det är gott det ska ni veta!
Och imorron kommer vi bli bjudna på middag då svärfar kommer till stan. Han är i Stockholm för nånting med jobbet så efter han är klar med det, dvs vid fyra - fem nån gång så ska vi möta honom på Karlaplan för middag tillsammans. Det kommer bli fint. Gratis middag är god middag :D

Jag hoppas ni alla har det så skönt och har haft en härlig helg nu när veckan drar igång igen imorgon.
Ni som läser min blogg får gärna lämna nån kommentar nu och då, det vore fint.

Sköt om er. Don't worry, be happy!
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0