Aj!

Var och hämtade 7banankartonger på COOP Forum, och vad händer?  Jo jag snubblar och skrapar upp knät och delvis handen. Det gjorde ont. Jag kommer få världens blåmärke :(

Sen dess har vi däremot varit väldigt effektiva vad gäller packningen. Vi har redan packat ihop 4lådor med prydnadsgrejer, böcker, pärmar, tidningar med mera. Det känns bra. I like. Det är mer på riktigt nu. :o)

Ikväll får vi besök av Jenny S, hon kommer och ska spendera helgen med oss. Det kommer bli fint.
Vet inte vad mer att skriva just nu, hade bra allesammans!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, osis! ;) Är du också skogalen? fast vem är inte det? höhö. Ja, jag får säga till om jag beställer och inte är nöjd..



Jo, jag såg faktist lite bilder på hans agenturs sida. Var ju tvungen att kika, haha! Fast jag är inte så mycket för muskler faktist, tycker mer om mjuka kroppar. ;)

2009-11-20 @ 19:17:35
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Pia

Shoes is so much like love, haha. ;)



Ohja, men jag känner igen hans söta ansikte från när han var liten. Dock lite ovant att se han vara äldre. ;p

2009-11-21 @ 13:54:16
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0