Nazistjävlar

Förstår inte och kommer aldrig förstå mig på hur någon kan medvetet kränka en annan person baserat på hans/hennes ursprung utan en tanke på hur den personen blir sårad. Utan en tanke på hur mycket man förstör för den här personen. Jag spyr på såna som dom. Och i de allra flesta fall, så är det inte första gången som personer med etnisk tillhörighet med nån annan än skandinavisk får ta jävligt mycket skit för sitt ursprung. N - ordet och andra sådana skällsord är inte okej nånstans. Och jag blir jävligt förbannad över att sånt här förekommer. Men nästan mer förbannad blir jag när allmänheten ser sånt här förekomma utan att nån jävel reagerar. När det t o m finns ordningsvakter cirkulerande. Utan att någon säger till nazistjäveln att vad fan håller du på med? Det är inte acceptabelt. Fy fan för sån här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0