Malta!!!

Om mindre än tolv timmar sitter jag på ett flyg till malta. Det ska bli så skönt att komma bort lite. Slippa oroa sig. Slippa stressa sönder över allting. Ni som följer min blogg tror troligtvis att jag är lite schizo eftersom jag pendlar varannan sekund ungefär mellan high and low. Men det är jag inte. Vad jag vet...

Det jag däremot vet är att jag älskar min sambo och mina vänner och familj väldigt mycket och imorgon är jag på malta, solar, badar kanske dricker nån god drink eller två. Det ni ;)

Mitt flyg går 6.00 imorgon bitti (torsdag) och jag är tillbaka i Sverige igen 01.00 natten mellan söndag å måndag. Det ska bli så skönt att komma bort på riktigt. Det här kommer bli andra gången jag är utomlands i hela mitt liv! Första gången var för ca 10år sen då jag var på Mallorca med min familj och mormor och morfar. Så det är väl på tiden att jag far iväg igen då eller vad säger du?

Kommer sova på Arlanda inatt eftersom det är svårt att ta sig ut till Arlanda mitt i natten på en vardagsnatt. (Vet inte om det varit nå enklare på en helg däremot heller.) Men det lär ju bli spännande så från ca 23 ikväll kommer vi vara på Arlanda, ifall ni skulle ha vägarna förbi tänkte jag. Haha. Vet dock en person som oxå kommer vara på Malta. Hon kommer hem från en Greklandstripp. Får se om vi springer på varandra.

Vet inte egentligen vad mer jag ska skriva. Ah well. Hade bra allihopa!
Stor Kram

Kommentarer
Postat av: Tone

Åh.. vad grymt härligt! Jag hoppas verkligen väderleken stämmer när ni är där! Tänk, sol och minimun 30 grader varje dag.. Ni får ha det så jättebra! :o) Kramar!

2009-05-27 @ 22:02:41
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0