Lite ljusare på livet

Hej allesammans!
Nu är jag lite gladare än sist jag skrev. Vi har skaffat tvättmaskin vilket kommer göra mitt liv tusen gånger enklare. Bara surt att en rörmokare måste komma och dra vattenledning till tvättmaskinen. Suck och stön, för många kronor rinner ut där, men det är trots allt värt det. Det är ju bara en engångskostnad som tur är. Rörmokaren alltså. Något annat som också är trevligt är att jag å daniel har bestämt att vi ska fara till Malta på en sol&bad weekend. Kommer bli jätte mysigt. Har varit på polisstationen och fixat pass, jag får det nästa vecka. Längtar så mycket. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Sitter i skolan nu. Har föreläsning om 45min och har absolut ingenting att göra. Vissa skulle säga att man kan plugga då men har inte med mig böcker så jag kan läsa.....  Kommer hursomhelst vara i skolan till sent ikväll eftersom vi måste göra ett stort grupparbete så middag på skolan. Yeeey. Men det är väl bara att bita ihop.

Och Lisa; nej du bryr dig inte för mycket. Det går inte. Tack för att du finns. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0