Slappar helg

Har bara haft lektioner tisdag och onsdag den här veckan, i torsdags jobbade jag, oj vad jobbigt det var. Hade glömt bort hur det var att jobba en hel dag höhö. Igår och idag har jag bara legat hemma och slappat, har haft mördande kramper pga mensvärk så har inte kunnat göra så mkt annat. Nu ska jag snart gå och köpa choklad, det är ju trots allt lördag idag. Och sen ska jag lägga mej och se Chocolat och bara ha en mysig och skön lördag =) Hoppas ni också har en bra helg.

Hade bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Tone

Haha! Vad passande med den filmen..! :D Hoppas allt är bra annars, trots mensvärken! :o) Att studierna går bra och så..

2009-03-07 @ 15:30:51
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0