Träning!

Äntligen har SATS hört av sig, jag ska dit om en knapp timme för att diskutera medlemskap och så, sen är det fritt fram för mig att börja träna som en galning och få den tajta kropp som jag kan känna mig nöjd med. Få bättre hälsa, bättre kondition och få mer energi. Det känns oerhört skönt och jag är jätte glad att jag äntligen få komma igång med träningen igen! Jag har saknat det, så svarar jag inte i min telefon så är jag förmodligen på gymet.

Sen har jag även skickat in min ansökan till ett Nanny företag, och en av mina referenser är min gamla dagislärare som jobbat med barn i 30år, och han kommer gå i god för att jag är duktig med barn. Det känns jätte härligt. Så mitt liv framöver kommer vara träna, plugga och jobba. Det kommer bli helt fantastiskt. Då kommer jag i form, håller mig sysselsatt när Daniel är i Norrköping och jag kommer bli gladare.

Hoppas er början på året börjat lika bra =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0