Saknad

Saknar Daniel så otroligt mycket,det är hans 3e dag borta idag men det hjälps inte. Jag saknar honom som en tok. Känns konstigt att vara hemma utan honom. Det är ju en annan sak om jag far bort nånstans för att göra något, tillbaka till Umeå eller vart som helst och han är kvar här hemma. Visst saknar jag honom då också men inte på samma sätt. Det finns så mycket jag vill prata med honom om, men det är svårt eftersom han inte är här.

Igår satt jag större delen av dagen i soffan med träningsverk&mensverk å såg på TV. Såg Oprah då en 16årig tjej från Filippinerna var med, hon var en fantastisk sångerska och hennes största idol var Celine Dion, hennes högsta dröm var att sjunga en duett med henne så då fixar Oprah det såklart. 16åringen skulle sjunga Because you love me med Celine och hon lyste mycket starkare än Celine och fick Celine Dion att se ut som en rookie. Hon outshined her. Och när dom började sjunga For all those times you stood by me, for all the truth that you made me see... då började jag storböla. Varför vet jag inte, om det var så rörande eller för att jag saknar Daniel så mycket, förmodligen en kombination. Men det känns så konstigt att inte ha min älskade sambo hemma hos mig. Och vi vet inte ens vad han tjänar när han jobbar där, pga att han som bestämmer vad Daniel ska tjäna har haft 40graders feber hela veckan och då är det svårt att ha en lönediskussion. Känns jobbigt eftersom då vet jag inte ens om det är värt det, att han är 2,5h bort med bil. Surt sa räven...
Men men, det är bara att bita ihop. Fick ett mail från Nanny jobbet och de sa att det inte skulle gå vidare med min ansökan. Så jag kommer inte kunna tjäna nå egna pengar där heller. Fan. Jag ligger så mycket back ekonomiskt.
Fan fan fan fan. Hatar att behöva pengar, och jag kan inte be nån om pengar heller. Helvete.Nä, tror jag ska gå och hoppa i nå kläder och kanske käka nån form av lunch, vore nog inte helt fel... Oj vad jag är less.

Om ni vill får ni gärna ringa och surra lite med mej, det vore fint.

Kommentarer
Postat av: anonym

patetisk du e, shit aså folk dör där ute i krig o du sitter o stor bölar för din sambo, sen så klagar du över din ekonomi samtidigt som du klagar över att han e så långt borta från dig. Samla ihop dig nu! finns värre saker i livet.

2009-01-22 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0