Länge sen...

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. Kan ju sammanfatta julen å nyår lite. Julafton var bra, mysig å allmänt trevlig. Juldagen, dagarna innan å efter nyår var katastrofala, total respektlöshet, säger saker enbart för att såra och inser inte ens och  säger varannan sekund att jag ser gravid ut. Vuxna människor. Va fan???? Orkar inte ens förklara. Det gör så jävla ont. Men kommer aldrig, under några som helst omständigheter, sova under samma tak som de människorna igen. Det är ett som är säkert...

Idag är det måndag och jag är i skolan, väntar på resten av min grupp. Lär nog sitta här tills det är dags för jobb, som tur var tog jag med mig lunch. Nu börjar verkligheten igen och tack vare mitt finfina jullov är jag inte alls redo för det här. Inte för fem öre. Skulle behöva ta semester för att vila upp mig från jullovet. Hur sjukt är det inte? Idioter. Får mig bli förbannad, sårad, sönderstressad av att vara i en sån konstig social miljö. Borde dock vara van vid det här laget, men sånt där kan man inte vänja sig vid. Men varje gång hoppas jag att det kommer vara annorlunda men det är aldrig det. Om nånting så blire bara värre. Fy fan. Vill bara skjuta dom. Det är då tur att jag har Lisa, mamma & Daniel. Dessa tre gör det lite lättare att handskas med allt jävulskap. Nu har jag skrivit för mycket. Fan. Kanske skriver mer sen, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt.. visste inte att du tog det på så stort allvar. Jag skämtade ju bara. Ingen utseendemässig koppling alls, tycker bara det är roligt att skrämma mammor :(

2009-01-06 @ 01:51:39
Postat av: LillP

2009-01-07 @ 18:04:55
Postat av: .. dvs Jenny

2009-01-09 @ 04:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0