Hejsan

Hej hopp allihopa!
Har egentligen ingenting att skriva. Har inte haft någont tid eller ork att vare sig träna den här veckan eller sitta här på bloggen. Vilket kanske är förklarligt eftersom jag ligger hemma med 38graders feber plus en snuva och huvudvärk som vägrar ge med sig. Men det är väl lika bra att det bröt ut på helgen så missar jag inte lektioner... Nu är jag ensam igen. Daniel har farit till Nordmaling för att jobba för sina föräldrar. Han kommer hem om en månad. Nu vet vi iaf att han kommer tjäna pengar till skillnad från när han for tlll Norrköping där han fick hela 18kr/h. Skamligt rent ut sagt. Men vad gör man?? Jsg vet inte. Var förövrigt och klippte håret i veckan. Visst är det kul när frisörer lyssnar på vad man säger?? Jag säger att jag vill ha rak lugg och att hon ska klippa topparna men beålla så mkt av längden som möjligt. Gör hon det? Nej, hon klipper en konstig lugg som inte var rak och sen klipper hon mitt hår i etapper och uppklippt och ger mig en frisyr då jag bara ville ha det som det var innan fast med lugg. Det sög. Ska inte klippa mig hos henne igen, det är ett som är säkert.
Nä, orkar inte skriva nå mer nu. Hade bra allihopa och är det nåt finns jag på mobilen. Puss

Kommentarer
Postat av: Tone

Har du också blivit förkyld? Jag med, hade värsta hyperfebern igår kväll, så jag hade feberdrömmar och så.. Men nu är det bättre. Jag håller med om att det är bättre att det faller in under helgen så att man inte missar något. :o)



Hoppas allt är bra annars! Kramar!

2009-01-31 @ 15:51:05
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0