Anonym

Du som kommenterade på mitt inlägg "Saknad", visst vet jag att det finns värre saker. Och vill du kalla mig patetisk varsågod. Så jag hade ett litet meltdown, det har väl alla nån gång ibland. Jag skrev det där en dag då jag kände mig väldigt nedstämd, so what? Mellan dej å mej är det du som är patetisk som inte ens vågar stå för dina egna åsikter. Om du nu tycker att jag är en sån tragisk person så tycker jag att du åtminstone kan ha stake nog att lämna ditt namn istället för anonym. Men det är klart, det är lätt att ha åsikter så länge man slipper stå för dom. Visst?

Kommentarer
Postat av: FRIDA

VARSÅGOD!! MITT NAMN E FRIDA hoppas det förenklar saken för dig

2009-01-22 @ 22:54:06
Postat av: Pia

Hm, den anonyma så kallade Frida må ju ha lite till liv som måste komma med negativa åsikter om dina blogginlägg.



Strunta i henne, jag tycker om att läsa din blogg i alla fall. Hoppas allt går bra där i Sthlm för er båda. Ha det så bra och sköt om er! Kram

2009-02-01 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0