Uppdatering

Har egentligen inget att skriva men har uppfattat att det finns de som följer den här bloggen även fast jag inte riktigt trodde det. Höhö. Är fortfarande febrig men har iaf lyckats städa badrummet och diska undan de mesta i köket. Har även lagat en jätte god pasta carbonara =) Ska se nya avsnitt av Big Bang Theory och 2½ men innan jag går och lägger mej. Ska upp relativt tidigt imorgon för att fara på EEG. Min läkare tyckte det var dags igen eftersom de var 4-5år sen sist... kan ju kanske vara bra att hålla sig uppdaterad.. Vem vet?

Sen har jag en fråga, rent allmänt. Varför säger vissa människor saker som till synes bara verkar vara för att vara trevliga? Vissa saker som vi hörs eller vi ses förstår jag att man säger bara för att vara trevlig. Men när någon uttrycker en önskan att träffas och då säger det till en 3e part vad säger det? Att denna person säger till en 3e part att h*n vill träffa mig men tar inte själv kontakt med mej och skickar ett sms lr skriver till mig på msn, eller faktiskt ringer. Jag förstår inte varför man säger så i det sammanhanget om man inte faktiskt menar det... Kan någon förklara det för mig?

Nä, nu ska jag gå å poppa lite popcorn och se på komedier.
Hade bra! /förvirrad och feberyr yr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0