Sjukling

Jag är rejält sjuk, feber, hosta och täppt i näsan, kan det bli bättre?? Självklart blir jag sjuk efter att Daniel har farit till Umeå, it sucks big time. Känner mig ganska ynklig och önskar bara att någon kunde svänga förbi och koka ihop lite soppa åt mig medan jag ligger nerbäddad i soffan och feberyrar. Lite mycket begärt kanske, men det hade varit riktigt fint.
Men jag hade nog varit glad om jag åtminstone visste vad jag ska göra åt PMet som ska in på onsdag. Suck. Nä, nu måste jag färdas tillbaka till soffan innan jag inte längre kan röra mig... Bye

Kommentarer
Postat av: Tone

Usch! :o( Jag tycker synd om dig, min vän! Hoppas att du kryar på dig snart! Ta lite C-vitamin och vitlökskaplar, det gör susen..! :o)

Jag ska tänka på dig! Kram!

2009-02-02 @ 23:09:05
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0