Hej å hå

Har ganska nyss vaknat, ska göra mig iordning för att fara till skolan. Det känns ganska bra faktiskt. Fick även studiebidrag å lön för januarimånad idag. Och efter att jag betalat kurslitteratur och lämnat kvar så mkt som kommer dras från autogiro var det fortfarande pengar över! Vilken lycka! Har både föreläsning och seminarie idag, sen efter det kanske umgås med klassen, förhoppningsvis. Imorgon är jag ledig, då ska jag städa här hemma och göra klar mina restuppgifter för förra kursen. Så drygt. Jag får aldrig tummen ur att göra det för att det är så jobbigt, men jag har bestämt mig, innan jag går och lägger mig imorgon så måste mina restuppgifter för statsvetenskapen vara klara och inskickade. Annars kan jag inte helt ägna mig åt Lisa  i helgen. Jajjamen, jag får besök av världens goaste tjej. Det här är min Lisa, så då vet ni vem jag ska få besök av. I nästan 3dygn får jag rå om henne.
Jag är så glad!!  Nä nu måste jag hoppa i kläder å springa till bussen. Hejdå!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tone

Det är härligt med sådana dagar! :D Hoppas också att ni får det roligt i helgen! :o)



Kramar!

2009-02-25 @ 23:24:24
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det härligt med den 25.te?? :P LÖN!! Hehe!

2009-02-26 @ 09:30:33
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0