Full rulle

Idag är det torsdag, dagarna och veckorna springer iväg så ofantligt fort! Imorgon är det fredag och tenta. Efter tentan ska jag fara till Göteborg för första gången i mitt liv. Det ska bli jätte kul att fara dit och träffa Jennie å Raj. Det kommer nog bli kul. Idag blir det plugga, packa och gå på manikyr. Det kommer bli skönt. Det är alltid skönt att bli lite ompysslad, och fina naglar skadar ju aldrig ;) Nä nu svamlar jag, har precis duschat, borde hoppa i nå kläder och käka lunch, har kvar från middagen igår, makaroner & stekt kyckling, det är gott kan jag lova. Bara synd att jag inte har nån sparris att ha till. Men men, man kan inte få allt. Hade gött!!

Btw, mitt program som jag går, IMER-programmet, har startat en blogg. Lägg till den på din blogglista om du vill veta mer om min utbildning ;) www.imer.blogg.se

Ska gå nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0