EEG dehär skulle publiceras igår...

Idag har jag varit på EEG, och nyfiken som jag är vill jag ju veta på en gång vad de visade men jag måste ju såklart vänta på att min läkare tittar på det så att man uttyder det rätt. Men det är jobbigt, för jag vill ju veta nu! Suck, ah well sånt som man får leva med. Har för övrigt super ont i huvudet just nu, typ spänningshuvudvärk i pannan, känns som att nån hamrar där inne och försöker ta sig ut. Det är inte lätt alltid. Utanför fönstret skiner solen, det är 10plusgrader här i Hägersten idag. Ganska skönt faktiskt, och marken är delvis täckt med snö. Inte alls dumt om jag får säga de själv. Ska försöka stoppa nåt i magen så jag slipper gå hungrig iaf sen ska jag ta mig an skolarbetet, har ett pm som ska in imorgon så jag får väl helt enkelt försöka jobba med det och i bästa möjliga mån ignorera min huvudvärk. Idag är det onsdag, och jag är ledig, imorgon är det seminarie i 2h sen är jag ledig och fredagmorgon flyger jag upp till Umeå =) Ska spendera dagen med mamma då hon är ledig :) Slänga in en tvätt hos henne, titta på fina scrapbooks på Indah Import och käka lunch och bara hade skönt. Är det någon som vill boka in mig på fredag får ni höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0