Alla <3 dag

Om en vecka är det dags för alla hjärtans dag igen, som jag i min enfald trodde att jag skulle få spendera ensam för första gången på sju år. Men inte då, vill ni veta varför? Därför att jag har världens sötaste mamma. Hon pratade om att hon eventuellt skulle hälsa på mig som en impulsgrej sådär nästa helg eller nåt. Sen kom hon på att jag borde komma upp till Umeå och se all snö och träffa människor, sen är ju Daniel där uppe nu oxå så det är ju logiskt. Så hon sa att hon skulle bjuda mig på resa upp till Umeå, sen ska hon tvinga min far att bidra med typ hälften oxå efter hon gett honom skuldkänslor för att han inte visste att jag blev utelåst i fredags för att han är frånvarande i mitt liv lr nå sånt hehe. Känns ganska bra måste jag säga. Sen har jag och Daniel bokat bord på Angelini, har aldrig varit å ätit där så det ska bli mysigt.

Så nästa helg är jag i Umeå, helgen därpå är jag i Göteborg och helgen därefter kommer min Lisa och hälsar på mig.

Nu måste jag dock fokusera på skolan, ska ha skrivit ett pm och gjort en instuderingsfråga till imorgon och jag har knappt börjat. Jag är så omotiverad. Men men, först å främst ska jag iaf hitta nånting som jag kan äta till lunch så jag får syre till min hjärna. En typisk bra grej har jag hört. Nä nu ska jag sluta ordbajsa. Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0