Helvete!

Satans jävla bussresa! Kan knappt röra mig efter de framför fällt ner sina ryggstöd till max. De framför har därmed oxå sett till att vår vattenflaska som låg i nätet har ramlat ut så nu har jag ingenting att dricka. Jag har ont i halsen och har feber och har knappt kunnit sova nånting pga att det är så obekvämt. Pricken över iet är att jag knappt kunde röra min rygg utan att det gjorde ont innan vi satte oss på bussjäveln. Fan jävla helvetes skit! Varför ska det alltid gå skit för mig? Orkar fan inte med det här. Och vi har fortfarande 3h kvar på den har jävulsresan och temperaturen ute är - 18. Jag är bara så ledsen och så arg att det ska behöva vara såhär. Jag orkar verkligen inte. Men vad har jag för val? Jag nån gång önskar jag att saker kunde gå min väg utan att pröva mitt tålamod som mamma säger. Det kunde bara gå smidigt och enkelt men nej då. Inte alls. Fan.

Kommentarer
Postat av: Anette

du och min lillasyster verkar ha åkt samma buss hem från sthlm! :p hon har beskrivit resan ungefär likadant som du :p

2009-12-18 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0