Dagen D

Idag är en fin dag. Dagen då vi kommer hem till umeå, tyvärr är inte den här dagen lika fin för alla. Pappa ska på begravning för sin flickväns pappa har dött av plötslig hjärtattack. Och mina kusiner, sandra och hennes yngre bröder kommer idag bevittna begravningen av deras farfar. Så hemskt. Han dog av lungcancer som ett resultat av mångårig rökning. Han skulle fylla 70nästa dag. Fy fan. Så idag uppmanar jag er alla att tänka extra mycket på dem ni har i era liv och vara tacksamma för att dem finns. Har ni förlorat någon får ni minnas allt fint med den personen. Det är så dom lever kvar för alltid. I våra hjärtan. Trots detta är jag glad idag för jag får komma hem till min familj. Träffa mamma och mina underbara syskon. Pappa kommer jag träffa en annan dag. Men jag längtar hem. Så ofantligt mycket. Hoppas ni alla har det bra därute. Stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0