Hej hopp

Jag är dålig på att uppdatera mej jag vet. Det har bara varit så mkt, har inte hunnit.. Daniel är hemma igen och pluggar för fullt, jag har avklarat andra tentan för terminen och hoppat in i ännu en kurs. Jag har fått veta att jag kommer ha jobb i sommar det jobbet jag haft som extraknäck sen i november. Kommer även med stor trolighet att fara upp till Umeå efter jag skrivit min sista tenta för våren, dvs efter 5juni så jag kan vara med å fira mina kusiners student och sånt. För att vara där i ca 2v och sen komma tillbaka till sthlm och jobba =) Happy times.

Saker rullar på bra nu och det var länge sen jag var såhär lycklig.

Sen måste jag ju bara säga att idag är dagen då Daniels kusin är väntad att komma. Vi vet inte än om han/hon kommer idag men vi håller tummarna. Det är oerhört spännande. Får se vad det är för liten knodd som kommer till världen snart :)

Hoppas ni har det bra också.

Stor kram!!

Kommentarer
Postat av: Tone

Du har koll på framtiden, ser jag! :D Det är bra!

Nämen, en liten knodd till världen? Vad kul! :o)



Vi får se om vi ses någonting när du är här, det skulle vara kul att träffas!

2009-04-03 @ 23:07:59
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kul att höra att du har det bra ! :)

2009-04-08 @ 11:39:38
URL: http://hastigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0