Bits, skriker å sparkar

De senaste dagarna, för att inte säga hela veckan har jag varit på riktigt dåligt humör och bråkat om allt som går att bråka om och lite till. Inte fullt så illa som rubriken antyder men nästan. De positiva med det är att jag kommit igång med träningen igen, få ut lite aggressioner eller åtminstone få ut lite energi så att man inte orkar vara arg längre. Suck.
Men men, på torsdag är de iaf valborg och då ska jag laga nån go middag. Får se vad de blir men gott ska de bli iaf.

aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tenta om en vecka iaf. Känns sådär. Men de löser sig nog. De brukar göra det.
Hade gött. Ring om ni vill nåt. Bye.

Kommentarer
Postat av: Tone

Dåligt att vara på dåligt humör! :o/ Men nice med go´midda´n på valborg! :D Hoppas att ni får det trevligt och att den blir superduper god..!

2009-04-28 @ 00:39:57
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0