Var är mina pengar???

Skulle få min semesterersättning idag, 10 jävla tusen kronor har jag fått de? nä. Nån har glömt att informera lönekontoret om att skicka pengarna till migt, lönekontoret sa att dom kunde skicka pengarna omgående så länge min fd chef okeyade det. Men tror ni min fd chef är anträffbar? Nej hon är på kurs hela dagen. Oj vad jag är bitter. Skjut mig någon.

Sitter i tvättstugan och surfar medan kläderna blir färdigtvättade och torra. Nåt måste jag ju sysselsätta mig med right?
När jag är klar här kommer iaf jag å käka hemmagjord pizza, alltid nåt. Sen efter det ska jag slappa ett tag för att sen ta mig till brommaflygplats för att möta min bror som kommer ikväll. Då får jag hit min cykel oxå det är lovely.

Har även varit och storhandlat på Coop stormarknad idag. Så skönt att dom har öppnat 10min promenadväg från oss. Dom hade premiär igår =). Så nu kan vi handla mat aningen billigare än förut även fast de blir dyrt när man handlar mkt blir det ju ändå en viss skillnad och det är ju aldrig fel. Nu har vi ett Coop Med Mera kort och det är king, fick en hel del rabatter tack vare det så det är ju aldrig fel. Nu känns det lite bättre när jag fått skriva av mig lite...

Lite mindre ångest. Pengarna kommer när dom kommer. Det är ingenting mer jag kan göra åt saken.
Snart kanske några av mina kläder är torra....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0