Hemtenta

Usch och fy säger jag bara... Det är galet svåra frågor och jag förstår inte hur jag ska kunna svara på dom. I en fråga finns det typ fem olika följdfrågor som man ska ta hänsyn till och svara på, samt diskutera å analyser och allt sånt crap.
Jag gillar inte det här. Det är för svårt och jag får ångest... Vill bara gå ut och... men nej. Snart är det lunchrast iaf. (Jag har satt upp ett eget schema som jag ska följa för att lyckas vara en disciplinerad flicka som gör det hon ska.) Men ändå är det svårt att låta bli att blogga, men det känner man ju igen. När man måste göra något viktigt skolarbete lyckas det ändå alltid bli andra saker som blir viktiga.. Kolla mailen och alla communitys. Blogga. Ringa runt till kompisarna i klassen och vädra ångesten istället för att fokusera så mycket som det bara går. Illa. Ja. Men jag har iaf till på onsdag på mig. Och tre frågor att besvara. Det borde jag ju klara right? Hur svårt kan det va?
Gash. Fast varför oroa sig egentligen? Det är ju ganska dumt. Jag gör mitt bästa och så blir det som det blir.

Yesterday is history, tomorow ia a mystery
Today is a gift, that's why they call it the present

Fint talesätt tycker jag.

Fan suttit framför datorn/spänt mig för länge. Ont i nacke och rygg. Damn it.
Och än är dagen inte över. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0