Fredag!!

Idag är det fredag och idag kommer Zandra hit för att umgås lite med mej innan hon far vidare till Italien :)
Sen är det redovisning av grupparbetet idag, det gick faktiskt bra till slut. Vårat problem är att vi gillar att prata för mycket, och då menar jag inte livliga diskussioner om postkolonialism och mångfald även om vi även gör det, nä när vi försöker vara som mest fokuserad på skolarbetet är det som lättast att börja prata om något helt annat. Ganska sämst egentligen men det är kul. Sen är jag oxå glad de dagar jag är i skolan för då får jag träffa Omaima. Hon är kanske den sötaste personen som finns. Känns bra att jag har börjat hitta riktiga vänner här nere. Jag var lite orolig om jag ska erkänna men det löste sig ju galant =) Idag ska Daniel boka flygbiljetter hem till jul. Det kommer bli fint. Indeed. Tanken är att vi flyger till umeå den 19e, på min brors födelsedag och flyger hem igen den 29e. Fan det här blev svårt. Var nära att skriva vi flyger hem den 19e å sen flyger vi hem den 29e. Vad är hem egentligen? Inte lätt alla gånger. Nä nu måste jag sluta snacka skit och fortsätta göra mig iordning, typ klä på mig, sminka mig, dricka té osv. Ni vet, morgonbestyr!

Vi höres!!!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0