Datorn är en gräslig älskarinna

Min man bedrar mig. Han är frånvarande flera timmar per dag och försöker jag få kontakt med honom under den tiden så går det inte. Oavsett hur hög min röst blir. Objektet som tar upp all hans tid är datorn. Sitter och spelar spel hela tiden. Och sitter jag en halv meter ifrån honom hör han mig ändå inte om jag skriker. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att åtminstone vara tillräckligt närvarande för att höra det jag säger. Men nej det går ju inte för sig. Och det är inte så att det är sällan heller. Varje dag. Säkert tio timmar minst, om dagen som han spelar. Istället för att umgås och hitta tid för varandra. Less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0