Svar till Ylva & Julmys


Snart vankas det jul med julpynt, presenter och julgran och allt annat som hör julen till.
Vi har igår och idag varit och köpt allt julpynt vi kan tänkas behöva för en lägenhet. Det ska bli kul den dag vi skaffar hus som vi verkligen kan julpynta i, ordentligt. Men det kommer bli mycket fin julstämning här i våran 2a. Har även införskaffat glögg och julmusik spelas mest dygnet runt här, visst är det lite tidigt men man måste ju börja tagga, pynta och inhandla julklapppar så att man inte behöver stressa veckan innan jul. Har även fått en chokladkalender av min kärlek :) Det är fint. December är en fantastiskt mysig månad. Varm choklad, glögg, söta mandlar och julkalendern. Är det förresten nån som vet vad årets julkalender kommer handla om? Jag kommer iaf följa den slaviskt. Och jag kommer få många paket iår. Iaf av Daniel. Det kommer bli en mysig jul. Fast Daniels julklappar får jag inte öppna förrän 29dec då vi kommer hem från Umeå. Så  jul med släkt i Umeå  och träffa vänner som vi saknat sen vi flyttade hit. Sen lilla julafton när vi kommer tillbaka till vår lägenhet. Jag är så glad just nu. Hoppas ni alla är lika glada som jag. Ska gå nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Allt bra idag? =)



Ha det så bra.

2008-11-21 @ 14:02:20
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Ylva

Är det jag som är värdelös på att läsa (skyller på febern) eller missade du att skriva svaret?

2008-11-23 @ 00:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0