20årskris? Nej.



Jag har uppfyllt de krav jag haft för mig själv innan 20års dagen inträffade. Därför kan jag känna mig ganska nöjd med mej själv =)

Innan min 20årsdag ....

  1. ..... Flyttade jag hemifrån.
  2. ..... Flyttade jag ihop med mannen jag älskar och ska spendera resten av mitt liv med.
  3. ..... Började jag plugga på högskola.
  4. ....  Skaffade jag en hemförsäkring.
  5. .... . Hade jag en stabil ekonomi med sparkonto.
  6. .....  Skaffade jag Medmera kort och började storhandla mat.
  7. ...... Har jag/vi bestämt ungefär vilket datum och bestämt vilket år jag ska gifta mig.
  8. ..... Inte jag tagit studielån bara för att jag kan.
  9. ..... Klippte jag navelsträngen från familjen och flyttade till en ny stad.
  10. ..... Lärde jag mig stå på egna ben.


Kommentarer
Postat av: Lisa

"...... Har jag/vi bestämt ungefär vilket datum och bestämt vilket år jag ska gifta mig."



visst vet du att ni är sjukt läskiga? :P

2008-11-07 @ 18:09:42
Postat av: Tone

Good for you! :)

2008-11-08 @ 23:44:41
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Ylva

VILKET ÄR ÅRET?!?!??!

2008-11-13 @ 00:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0