Trött

Klockan är 10.45 och jag är relativt nyvaken. Eller okej, jag vaknade för en timme sen men bara för att jag tvingade mina ögon att öppnas. Inte för att jag egentligen hade sovit klart. Tanken är att jag ska sitta på en buss till nordmaling om 25min. Jag ska nämligen få träffa en kompis från Dallas/Tyskland tiden idag, därför ska jag fara ut. Men om jag kommer sitta på den bussen känns tveksamt. Ganska osannolikt t om. Fast det är klart, man vet aldrig med mig. Rätt som det är hoppar jag i mina kläder, dricker mitt te för att sedan hoppa på bussen 11.20...

Sen måste jag bara säga att jag köpte nya jeans igår, äntligen!!! Alla mina jeans som jag äger är antingen sönder, hål i på genanta och mindre genanta ställen, eller så är dom för små. Därför är jag nu lycklig över att jag lyckats finna inte bara ett par, utan två par nya jeans!!! Det är ju nästan fantastiskt. Ja, tänk för att det är det . Jag är glad. Här är förresten en bild av mig och min kära mamma.




Kommentarer
Postat av: Tone

Det är jobbigt när man måste tvinga upp sig själv, men det känns bra när man väl har lyckats. :)

Spännande att träffa kompisen antar jag.



Hoppas att allt annat är bra också!



Kram! :)

2008-05-28 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0