Någon bor i vår lägenhet 2

Okej, nu har Daniels pappa Bertil pratat med mamman till hon som hyrt. (Dom är tydligen bekanta eller nåt sånt)
Och nu är lägenheten tom och städad. Känns skönt. Då får vi ingen nasty suprise när vi far ner imorgon.

Om några timmar kommer Daniel ner och då ska vi slutföra sista packningen, samt se över vad vi ska ha med oss för mat på bussen. Dom säljer ingen mat på Y-bussarna. Det suger så så så hårt!!! Men men, vad gör man? Får helt enkelt lov att ha lite framförhållning, det är väl inte direkt någon undergång.

Hade feber direkt på morgonen så nu har jag ringt och sjukanmält mig för inatt. Känns skönt. Hade varit lite tärt att vara på jobbet till 8.00 eller 8.05 för att springa till busstation med all packning för att 8.20 sitta på bussen till Stockholm. Okej det är bra.


Och sen igårkväll var min söta Anna här och vi pratade och tog det lugnt och spelade kort. Det var fint.
Och i måndagskväll var min söta kusin Ronja här och hon hade t om köpt med Geisha till sjuklingen och avbokat en kompisträff för att hinna vara med mig innan jag far till Stockholm. Det kallar jag kärlek. Det var otroligt kul, jag och Ronja spelade nog kort större delen av tiden och Ronja bara vann och vann och vann... Så går det när jag är sjuk, då vinner jag sällan i kortspel. men men, det kan man nog leva med. Nä nu ska jag gå. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0