Livet är underbart

Okej, mitt otroligt deprimerande inlägg i fredags gick fort över. Daniel menade inte att förolämpa mig. Och igår var jag i Stöcksjö det var underbart. Jag fick åka och köra (häst) för första gången nånsin och sen låg vi på deras åker och tittade upp på den otroligt blåa himlen. En perfekt dag på landet. Jag vill bo som dom, med en massa hästar på gården och två hundar som springer fria. Jag älskar landet. Ska försöka komma ut mer under sommaren som kommer. Stöcksjö, Ratan och kanske Hemavan. Det vore galet fint. Passa på att njuta av vår norrländska vackra natur. Sen kommer jag flytta. Men jag känner mig lycklig igen.


Sen hade jag en galen dröm inatt, jag drömde att jag sökte extra jobb på Noréns igen. Det var en fest för alla som just blivit anställda, man kunde även gå på festen innan man bestämt om man skulle jobba där lr inte. Var även nån som jobbat där som sa upp sig efter festen. Haha, så jag gick på festen men började inte jobba där. Tur. Nä telefonförsäljare ska jag inte bli igen, någonsin.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej skönt att höra att du mår bra igen efter helvetesdagen du verkade ha den där fredagen! nu är jag i landet igen så då ska du inte bli bortprioriterad :)

2008-05-07 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0