Dennis

Nu undrar ni såklart om jag har en ny man i mitt liv, daniel finns fortfarande vid min sida. Dennis är nämligen min nya söta kusin :) han föddes i måndags och är supersöt! Jag är förälskad och jag har bara sett han på kort än, tänk hur blir de då när jag träffar honom? Stockholms resan blir av iaf. På torsdag den femtonde far vi. Det kommer bli underbart, vi har kollat ikeas hemsida och vi har i princip redan bestämt vad vi ska ha och inrett lägenheten i våra huvuden, det saknas bara att köpa grejorna och montera ihop allting. Jag är så lycklig. Sen var jag och klippte mig idag, jag ska spara ut mitt hår igen. Nu har jag en cool, rufsig/lockig och lite -50tals aktig. Jag älskar det! Är otroligt nöjd med mitt liv och dess form det håller på att ta. Vill ni nåt finns jag på mobilen. Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och snart är du hos mig :D

2008-05-09 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0