Nordmaling - flytten

Nu är jag i nordmaling vilket är otroligt skönt, slippa mamma...  Vi har även diskuterat flytten idag som börjar närma sig med stormsteg. Juli är ju faktiskt snart här!! Sen hör oxå till saken att Thomas, Rosanna, Livia å Paulo kommer till Sverige 9e juli, dvs till Stockholm 9e juli och ska vara där ca 1v sen fara upp till Norrbotten för att sen avsluta trippen här i Umeå. Därför vill jag planera flytten så att jag hinner träffa Thomas&Co. Så vi har sagt att officiellt flyttar vi i slutet på juli men under hela juli månad far vi ner med grejer när vi är lediga från jobbet för att fixa endel målning och inköp av möbler innan vi flyttar dit på riktigt samt även passa på att träffa Thomas och dom i Stockholm. Och även i Umeå sen. Det känns bra. Det känns otroligt bra eftersom då kan jag ändå jobba julimånad ut men ändå vara i Stockholm lite nu och då. Det är en grymt skön känsla. Älskar mitt liv just nu.



By the way, jag hör bröllopsklockor ringa.. Vill ni veta vem får ni fråga :P

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vem klämtar klockorna för? Är det Danne som knäböjt?!

2008-03-05 @ 15:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0