Kul aktivitet nånstans runt Umeå?

Om 6v firar jag och Daniel 5år tillsammans. Då vill jag göra något kul, något annorlunda. Ideér jag hade var att fara på lycksele djurpark eller bodaborg i skellefteå men såg senare att lycksele djurpark är stängt i slutet av april och för att springa omkring och lösa uppgifter på bodaborg måste man vara minst tre. Är det någon som har någon idé på vad man kan göra i Umeå eller dess när region eller närliggande städer som kan vara spännande och sevärt? Har suttit å funderat på detta i 4h nu. Kanske inte vad man bör sitta å slita av sig håret för mitt i natten. Men jag vill att det ska bli bra, minnesvärt. Jag vet att det inte är aktiviteten i sig som gör det minnesvärt utan vad man gör av det, men jag vill ändå försöka hitta på något för jag vill inte att vårt firade av 5års jubileumet ska bli att vi går och hyr en film på Videoteket å sen ligger i min säng och käkar popcorn även om det är mysigt så är vill jag mer än så. Några förslag någon? Håller på att bli knäpp. Gash.



Har iaf suttit och skrivit ner mitt schema 6månader framåt dvs tills jag flyttar. Sjukt najs.
25juli slutar jag mitt jobb. Efter det flyttar vi ner. Lyckan. Så trött så ögonen håller på att falla ihop på mig. Kanske att jag borde stänga laptopen och ta av mig kläderna och krypa under täcket. Men det gör jag inte. Varför? Jag vet inte. Det är ett mysterium.


Men seriöst om ni har några förslag på aktiviteter eller evenemang av nå slag kring helgen v. 16 så skulle jag bli jätteglad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0