Tomorow, tomorow, i love you tomorow

Om 26h sitter jag på ett plan påväg till Stockholm med min kära kusin Sandra. Hon kommer vara den första gästen i vårt hem, ingen annan har varit där och besökt oss sen vi har inrett och gjort det till vårat. Det ska bli kul och se vad hon tycker :)
Och imorgon är det löning det kommer bli så skönt. Livet känns enkelt igen. Visst är det en stressig period jag har framför mig. Jobba stenhårt när jag är i umeå och inreda och fixa till allt som är kvar att göra i lägenheten i Stockholm. Men samtidigt är det kul att få göra någonting nytt, och nånting eget. Det är jag och Daniel som bestämmer hur vi vill ha vår lägenhet inte våra föräldrar eller någon annan. Jag är så glad. Nä nu ska jag sluta. Jag ska föra över en massa bilder från kameran som jag inte gjort än. Ah well. Kommer bli många framkallade bilder i sommar känner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0