Studentfika

Idag ska jag på studentfika. Typ. Min plastsyster har äntligen tagit studenten. ja. Det ska ju bli, kul?
Då ser jag mer framemot att Sandra ska ringa och säga att hon haft sin avslutning och att vi då kan boka vår resa till Stockholm. Jag längtar så mycket. Undra hur länge vi ska vara borta. Vi ser väl vad hon säger. Det löser sig nog.

Men nu närmast ska jag tvätta, städa mitt rum och duscha!! Som jag längtat efter det. Fast just nu när jag skrev det och försökte tänka mig upp ur den här soffan kändes det som att någon/någonting slog mig väldigt hårt med en klubba eller så.
Ska kanske vila lite först och sen göra allt som jag "måste", enligt mig själv. Hungrig. Maaat. Orkar inte skriva nå mer nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0