Sommar

Sommar och sol. Kommer vara lika mycket i stockholm som i umeå den här sommaren. Kommer vara i stockholm 3veckor (utspritt) och här hemma i umeå 4v sen flyttar jag på riktigt :) och lokalen är bokad. Tack lisa och Ludde som fixade lokal åt oss. Avskedsfesten kommer alltså vara 9e augusti. Inbjudningar kommer skickas till gällande. Sen ska vi förmodligen ha nån avskedsmiddag till familj å släkt å sånt. Det kommer bli jätte kul! Jag längtar så mycket. När jag är nere nästa gång ska jag till mataffären som är bredvid oss för att fråga om dom kommer behöva helgpersonal till hösten. Det skulle vara skönt :) men vi får se men nåt extra jobb måste jag hitta. Det är viktigt. Men glad känner jag mig. I mitten på juli kommer vi åka ner med pappa å alla grejer som ska ner med bil. Det känns skönt att få sånt bortgjort innan vi flyttar "på riktigt". Dvs när vi far ner för att inte komma tillbaka en vecka senare. Då är det bara att hoppa på planet med kläder i väskan. Lovely! Tiden rusar förbi och ingen är gladare för det än jag :) imorgon bär det av till stöcksjö för att hälsa på kusinvitamin. Det kommer bli skönt. Jag trivs där ute. Det kommer jag att sakna. Borde sluta skriva nu men vill inte. Varför skulle jag egentligen? Konfirmationen igår var fin. Sen blev det lunch och tårta och presentöppning för konfirmanden Ronja. Hon var glad. Det var mysigt att sitta där ute i grönskan och äta/fika med hela släkten. Jag var glad för Ronjas skull att alla kunde komma. Hennes pappa å farmor och farfar. Ullas(mamman) nyas föräldrar. Typ låtsats farmor å farfar. Sen kom hennes mormor och morfar, moster m.barn och morbror med barn. (hennes morbror är mina pappa) det var kul att se alla samlade och det var inget konstigt med det. Dagens familjer säger jag bara. Hehe. Sen ska pappa oxå ge mig sommarpengar. Jag är så glad för det för extra pengar behövs alltid! Har börjat känna mig fattig på sistone. Så det är välkommet. Men imorgon ska jag till stöcksjö och på onsdag får jag nog träffa min kärlek. Har inte träffat han på en vecka. Börjar ju bli knäpp. Så kan det gå._______________________________________________ Snart kommer vi dela var dag tillsammans. Alla uppgångar och nedgångar kommer vi dela. Det känns fint på nå sätt. Det känns väldigt naturligt att flytta ihop eftersom vi varit ihop så pass länge men det är ändå ett stort steg. Det är en stor förändring. Men det är en positiv förändring. Jag har aldrig älskat en någon som jag älskar han. Och det mest häftiga är att jag är mer kär i honom nu än för 6år sen. Det är en skön känsla. Jag trodde aldrig att känslor kunde växa såhär mycket. Kan det någonsin ta stopp? Finns det ett tak för hur mycket man kan känna för någon annan? Just det. Idag fick jag träffa anna oxå. Det var skönt vi träffas inte tillräckligt ofta. Det är illa. Var väl inte på så jätte bra humör dock. Var trött för att jag haft dålig sömn och blir då väldigt känslig för saker och ting. Satt iaf och pratade med anna om allt mellan himmel och jord. Det var fint. Det har jag börjat säga hela tiden har jag märkt. Det var/är fint. Men det är ett fint uttryck right? Gu vad sugen på chips jag blev. Men kan inte gå och införskaffa vilket förmodligen är lika bra. Dåligt att äta sånt. För mycket dåliga fetter. Men jag tillåter mig att ge efter mig för suget nu i sommar för när hösten kommer blir det andra bullar. I swear. Ja. Så är det. Fotboll på tv nu om nån är intresserad. Tjeckien leder över turkiet. Bryr mig egentligen inte om vem som vinner. Men det finns det säkert nån som gör. Jag är trött. Det har varit en lång helg. Får inte sova i min säng inatt heller. Jag jobbar. Sitter i soffan och bloggar på mobilen. Haha im such a nerd. Påtal om nördhet, jag slog nytt rekord i tetris i fredags. 94rader. Det gjorde Ronja grinig haha det var kul. Nu får jag inte skriva så mycket mer, har bara några hundra tecken kvar att använda mig av. Jag började med 5000 tecken och nu har jag bara ca 700 kvar att använda. Jag känner mig duktig på att skriva om struntsaker. Det är en gåva, jag lovar. Eller kanske inte. Men ni som besöker får gärna lämna en kommentar när ni tittar förbi. Blir roligare så. Oj vad hände nu står det 3-2 till turkiet. Coolt. Det gick som fort att ändra på. Inte illa. Nä ska gå och göra lite nytta nu. Hade bra därute! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Kolla in det här..





http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/9741

2008-06-15 @ 22:42:35
Postat av: jonna

oj! vilken brass ledning för turkiet

2008-06-15 @ 22:46:11
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0