Snart igen

Snart igen far jag till stockholm. Om bara några veckor för att vara exakt. Typ två. Då ska jag och sandra fara ner till den vackra huvudstaden och jag ska då visa henne var jag kommer spendera dom närmsta åren. Det kommer bli så kul. Jag längtar. Då kommer jag fixa lite detaljer, typ sätta upp foton, köpa ramar och såna saker. Så att det faktiskt kommer kännas som ett hem. Jag längtar så mycket. Har varit och firat tobias, min kusins, födelsedag idag. Jag blir alltid glad av att träffa släkten. Kommer sakna dom. Och nästa vecka är det midsommar. Det ska firas ute i Ratan i farmor och farfars stuga med alla kusiner och allting. Det kommer bli jätte kul! Sitter på jobbet nu och tittar med ett halvt öga på mitt stora feta grekiska bröllop. Väntar på att NCIS ska börja. Vet inte vad mer jag ska skriva nu. Ni får hade så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0