Lycksele, Fotboll och en vacker man

I tisdags var jag i Lycksele och hälsade på min älskade bror och fick se hans nya (första) lägenhet. Den var jätte fin. Perfekt förstagångs lägenhet till en 16årig pojke på 29kvm. Det kändes bra. Sen spelade vi kort, jag Petter å Johanna det var kul fastän jag bara förlorade. Sen spelade Petter gitarr medan jag sjöng. Vi ska uppträda på en jobbarkompis bröllop i Augusti och det känns jätte kul. Vi är super taggade.

P - Då måste vi träna jätte mycket så att det blir fint eftersom vi ska spela på ett bröllop.
Y - Ja
P - Då måste vi vara uppklädda
Y - Ja
P - Då måste vi matcha varandra!!


Hihi min bror är söt.

Sen när jag kom hem bar det iväg till Teg för att träffa kusinvitamin &Co för att spela lite fotboll i sommarvärmen. När klockan började närma sig for kusin och de andra hem för att de skulle upp i skolan nästa dag. Då for jag och satte mig vid älven en stund. Det visade sig vara fest i Broparken, efter ett tag kom en kille och satte sig bredvid mig på bänken och började prata om allt möjligt. Han var charmig, och ganska attraktiv person. Trots att jag inte brukar tycka att svenska killar, eller rakade killar är speciellt snygga så tyckte jag det om han. Han var fin. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i va 30min, han flörtade lite utan att göra det på ett sliskigt sätt. Det var kul. Och ja, jag informerade honom om att jag var spoken for. Efter det gick jag hem och drack te. Det var en underbar dag.
_______________________________________________________________________________________________
Onsdag: Ligger och drar mig i sängen ett bra tag för att sen gå ut till Rådhusparken för att möta Tone. Hon var lite sen så medan jag väntade på henne sprang jag in på Handelsbanken för att öppna ett nytt konto som ska vara till studier och ingenting annat. Sen kom Tone då låg vi i solen och åt jordgubbar och spelade kort. Det var kul. Sen for hon hem då passade jag på att shoppa lite och mitt i allt träffade jag Cecilia som gick IB på Östra. Superfin tjej. Så hon hjälpte mig att hitta fina klänningar. Det blev 3 klänningar och ett par skor + stay ups. Sen hängde jag med henne tills Anna kom.
När Anna kom hade hon en sjal över sina axlar för stackars Anna hade bränt sig. Vi gick för att hitta en bikinitop till Anna så att hon inte smälter bort när hon jobbar. Det blev en röd :) (vad annars?) Efter det gick vi och åtnjöt middag på Taj Mahal. Vi träffade många "kändisar" när vi satt på deras uteservering. Det var kul. Och maten gav mig hög tillfredsställelse. Sen bar det av till Ålidhem för att se deras nya lya. Den var jätte fin och ljus. Och jag är avundsjuk på deras balkong!!! Dom har en jätte stor, jätte fin balkong. De bjöds på kaffe, the och bulle. Det var fint. När fikat var avklarat var jag tvungen att fara och jobba. Men även det var en helt fantastisk dag.
_______________________________________________________________________________________________

Solen skiner idag och det ska utnyttjas. Ska gå ut om ett tag. Sen blir det pedikyr klockan 14.00 och ikväll är det fest!!!

Hade fint ute i solen alla glada människor. Puss

Kommentarer
Postat av: Tone

Det var en riktigt bra dag igår! :)

2008-06-05 @ 14:10:39
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0