Jobb

Jobbar nu, tredje natten i rad. Lite drygt sådär. Särskilt när man är speedad till tusen och måste vara knäpptyst så jag inte stör min brukares sömn. Men efter det här passet är jag ledi i en vecka. Det känns riktigt skönt och om fjorton timmar kommer jag vara i stockholm med min älskade kusin sandra. Det kommer vara fantastiskt. Över till nåt annat, idag var jag för första gången någonsin på födelsedagsfika hos peter å frida. (peter daniels bror) det var trevligt. Mycket mat, fika och barn. Fridas systrar har båda två småttingar nu väntar både peters föräldrar och hennes föräldrar tills det är deras tur att få smått. Inte än på ett tag. Men inom de närmsta åren är ju inte otänkbart. Det blir kul när det blir hur som helst. Ska sluta innan batteriet dör. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur är det att jobba natt... har funderat på att göra det... ha en bra dag =)

2008-06-29 @ 12:27:17
URL: http://emmipemmi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0