I min nya stad

Har varit här två dagar nu, och det har ju varit skönt och så men stundvis har det verkligen märkts hur olika jag å sandra faktiskt är och olika situationer som kan uppstå i vardagen pga det. Men jag ska inte klaga. Det har varit skönt. Vi har varit på kvarterskrogen, shoppat, ätit på dyr restaurang etc och bara haft allmänt skönt. Nu ligger vi på baksidan av huset och njuter av den varma solen. Senare idag ska jag städa badrummet, hänga upp tavlor, kolla om det finns några lediga tvätt tider. Det vore skönt att få saker borttvättade nu för det är inte så att det som är smutsigt ska tillbaka till umeå på mellanlandning. Om det inte tvättas nu kommer det stå orörd i ganska många veckor och det är väldigt onödigt. Sen ska vi även fara och se sex and tid city på bio. Vi har en rätt skön dag framför oss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter ju toppen det där! :D tror jag glömde svara på ditt sms förresten, men sjukt coolt att du lyckas stöta på mina systrar i sthlm bara sådär :P ha det fortsatt bra! :)

2008-06-29 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0