Hemma

Nu är jag hemma från jobbet och har gjort alla dom sakerna jag skulle göra på datorn innan jag lämnar stan, nu ska jag äta och packa ner lite grejer i handbagaget och så, samt fixa en namnlapp till min väska så den inte försvinner, det skulle vara mycket dåligt särskilt som det inte är min, det är Kamalas, daniels mammas väska. Och den är jätte bra, rymmer hur mycket som helst!! Jag är så glad :) så så glad är jag. Och hungrig, nä nu måste jag gå och undersöka vad köket har att erbjuda :) Vi hörs! Kommer komma in och skriva nån rad då och då under veckan, och då vill jag ha lite respons så kommentera gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas det blir kul i sthlm! Fatta, snart komemr du bo där din buse!

2008-06-27 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0