Happy!!!

Idag träffade jag Camilla som hade med sig den otroligt vackra tavlan. Den är snygg som få och hon är grymt duktig.
Jag är så galet nöjd. Happy happy. Efter det gick vi på promenad längs älven med Iza. Det var fint. Pratade om Östra, båda lärare å gamla klasskompisar. Pratade även om folk vi båda kände som inte hade nån koppling till Östra. Umeå är galet litet. Haha. Men det är kul. Iövrigt har jag väl inte gjort så mycket. Kom hem läste bloggar och nu sitter jag själv här. Ja det är sånt som händer. Borde gå och äta nån sen lunch typ. Väntar på att Sjunde Himlen ska börja, då känns det vettigt att göra lunch innan det så man inte blir störd. Haha jag är en sån nörd. Jobbar ikväll, borde ta tag i mitt rum nu men känns jobbigt. Får göra det imorgon istället. Av nån sjuk anledning brukar jag ha mer energi när jag jobbat natt än när jag sover hemma. Galenskaper. Kan ju iof vara för att då måste man gå upp, man kan inte ligga kvar i sängen och dra sig hela dagen utan när man jobbar så ligger man i en soffa om natten för att finnas tillhands om nåt händer. Ibland får man sova men klockan åtta ska man gå hem. Man förväntar sig att man ska sova men ofta blir det inte så för mig. Jag brukar ofta städa, tvätta eller så när jag kommer hem så att allting är klart före 12 då jag kan jag träffa vänner eller göra något annat kul. Det är väldigt fint. Jag trivs med att jobba natt för då hinner man göra så mycket på dagarna istället för vice versa för man brukar ju inte direkt vara lika aktiv på nattten som på dagen om man istället skulle jobba dagar. Det är fint. Jag gillar mitt liv just nu.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jättefin tavla!

2008-06-09 @ 16:51:56
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0